Bepublic Group sleept met gesmaakte campagnes voor Decathlon en Dewaele 2 Best of Reputation Awards in de wacht ​ 

Voor het vierde jaar op rij valt Bepublic Group in de prijzen tijdens de uitreiking van de BORA’s, de Best of Reputation Awards. Het Brusselse pr- en strategisch communicatiebureau mocht tijdens de uitreiking woensdag 2 bronzen Best of Reputation Awards in ontvangst nemen. Dit voor pr-acties voor de Belgische tak van de internationale sportwinkelketen Decathlon en vastgoedgroep Dewaele, die actief is in Vlaanderen en Brussel. ​ 

Met de BORA’s, georganiseerd door beroepsverenigingen ACC en CSquare, worden de sterkste pr-cases in de kijker gezet binnen earned media en influencer relations. De herpositioneringscampagne van Decathlon die genomineerd werd in de categorieën Brand Corporate Image en Brand Campaign B2C, levert Bepublic Group een bronzen BORA op. 

De campagne zorgde ervoor dat het merk in de bredere publieke perceptie opschuift van prijsbreker naar een innovatieve en premium speler die voor elk type consument toegankelijk blijft. Door deze strategische aanpak heeft Decathlon niet langer een imago louter en alleen rond prijs en prijsbewustheid, maar wordt het merk ook in één adem genoemd met innovatie, duurzame kwaliteit en sportexpertise. ​ 

Dubbelslag tijdens vierde editie BORA’s 

De jaarlijkse Huurbarometer van Dewaele werd op zijn beurt bekroond met een bronzen BORA’s in de categorie CEO Positioning and Thought Leadership. ​ BeReal, de vastgoedtak binnen Bepublic Group, ondersteunt de pr en communicatie van Dewaele al tien jaar en liet de Huurbarometer uitgroeien tot een vaste referentie binnen de het Vlaamse medialandschap over de Vlaamse huurmarkt. De jaarlijkse cijfers houden de vinger aan de pols van marktontwikkelingen en de impact van beleid en maatschappelijke tendensen, terwijl voorzitter Filip Dewaele uitgroeide tot een herkenbare en gezaghebbende stem over de vastgoedmarkt in Vlaanderen. ​ 

“Petje af voor de collega’s bij Bepublic Group en iedereen bij Decathlon en Dewaele die mee aan deze cases heeft gebouwd. Deze BORA’s zijn een erkenning voor wat we samen, jaar na jaar, realiseren. Ze bevestigen hoe belangrijk het is om merk en reputatie niet in korte sprints, maar op lange termijn te bouwen, met een duidelijke strategische ‘north star’ als gids. We love it!” - Liesbeth Pyck, Managing Director Bepublic Group

 

 

 

Delen

Over Bepublic

Bepublic is onderdeel van PR- en strategisch communicatiebureau Bepublic Group dat organisaties uit België al meer dan 10 jaar begeleidt bij hun communicatie. Journalistieke PR is ons DNA. Onze ervaren consultants helpen bedrijven en organisaties om nieuwsverhalen helder te vertellen. 

Bepublic maakt samen met Bereal, Befirm en Beready deel uit van Bepublic Group. Ontdek alles over het PR- en strategisch communicatiebureau op https://bepublicgroup.be

Neem contact op met

+32 (0)2 422 05 34

hello@bepublic.be

bepublic.be