INNO pakt uit met 20-tal nieuwe topmerken: van Lacoste en Fred Perry tot Rainpharma en Radley
Brussel, 2 oktober 2025 – De Belgische warenhuisketen INNO blijft innoveren en versterkt haar aanbod. Vanaf vandaag kunnen shoppers kiezen uit zo’n 20 extra merken, verspreid over de verschillende winkels. Shoppers kunnen voortaan hun outfits samenstellen uit internationale topmerken zoals Lacoste, Fred Perry, Marco O’Polo Denim, Neo Noir en Rains. En INNO voegt ook het Belgische Rainpharma toe aan haar assortiment en wordt exclusieve verkoper van de producten van het duurzaam beautymerk The Body Shop en lederwaren van het Britse merk Radley.

Sinds 1897 is INNO dé plek voor shoppers die stijl en kwaliteit willen. Vandaag vind je er meer dan 650 merken, zowel in de zestien winkels verspreid over het land als online. INNO zet nu een nieuwe stap in haar strategie door in één klap haar aanbod uit te breiden met een 20-tal nieuwe merken zoals Lacoste, Fred Perry, Marco O’Polo Denim, Neo Noir en Rains.
Internationale topmerken
Elk nieuw merk heeft zijn eigen stijl en identiteit. Lacoste staat voor tijdloze Franse klasse met het bekende krokodillenlogo. Fred Perry voegt een vleugje Britse subcultuur toe en Marc O’Polo Denim brengt premium casual naar een breed publiek. Met Neo Noir zorgt INNO voor Deense elegantie en om de natte herfstdagen te trotseren brengt Rains een assortiment van regenkledij dat lifestyle combineert met functionaliteit. Daarnaast blijft INNO trouw aan Belgische mode en eigen Zweedse merken zoals Norvie en Carin Wester.
"Met de introductie van nieuwe, zorgvuldig geselecteerde merken in al onze winkels, geven wij een duidelijk signaal dat we ons assortiment verder ontwikkelen met een consequente focus op groei. We versterken onze positie als een modern, toekomstgericht premium warenhuis. In een dynamische marktomgeving leggen we de basis voor langdurig succes door te investeren in variatie, kwaliteit en winkelbeleving.”
Armin Devender, CEO INNO
Exclusieve beauty en lederwaren
INNO breidt ook haar beautyassortiment verder uit en verwelkomt met trots het Belgische merk Rainpharma. Het merk staat bekend om zijn natuurlijke producten die een gezonde levensstijl ondersteunen, waarmee INNO haar klanten nog meer hoogwaardige en bewuste keuzes in verzorging kan bieden.
INNO gaat verder ook enkele exclusieve partnerships aan: voortaan zijn de duurzame verzorgingsproducten van The Body Shop én de stijlvolle lederwaren van het iconische Britse merk Radley exclusief verkrijgbaar bij INNO.
“We zijn ontzettend verheugd met deze exclusieve partnerships. Door de stijlvolle lederwaren van Radley aan ons assortiment toe te voegen, en nieuwe beautyproducten van The Body Shop, bieden we onze klanten een unieke combinatie van verantwoorde beauty en elegante accessoires. Het past perfect bij onze ambitie om een breed en kwalitatief aanbod te bieden dat zowel stijlvol als duurzaam is. Zo kunnen we onze klanten inspireren om bewuste keuzes te maken zonder in te leveren op kwaliteit of design.”
Elly Zwinnen, Merchandise – VM Director, INNO.
Naar huis met een nieuwe outfit
Op donderdag 2 oktober trapte INNO de lancering van de nieuwe merken af met een feestelijk evenement in de winkel in de Brusselse Nieuwstraat. Eyecatcher van de avond: een wedstrijd waarbij je een eigen outfit mocht creëren met minstens twee van de nieuwe merken. Een jury van INNO-stylisten en mode-experten koos een aantal winnaars die met hun eigen creatie naar huis mochten.
Ambities voor de toekomst
Met deze uitbreiding onderstreept INNO haar ambitie om een toonaangevende speler te blijven in het Belgische retaillandschap. Sinds de overname door Axcent of Scandinavia en SKEL is de modeketen bezig met een strategische herpositionering en duidelijke groeiambities. De komende maanden wordt het merkenaanbod verder verfijnd.
Perscontact
Sofie Santermans
Over INNO
INNO is een warenhuisketen met een brede waaier aan premium- en mainstream merken. De keten maakt al 128 jaar deel uit van het retaillandschap van alle grote Belgische steden. INNO biedt de Belgen een omnichannel-shopervaring waarbij online en offline winkelcomfort samenkomen. De keten telt 16 fysieke winkels, een webshop en stelt 1460 FTE’s tewerk. In juli 2024 werd INNO overgenomen door INNOvative Retail BV, een nieuwe onderneming voor de helft in handen van Axcent of Scandinavia (de meerderheidsaandeelhouder van de Zweedse warenhuisketen Åhléns), en voor de andere helft van SKEL fjárfestingafélag (een beursgenoteerde investeringsmaatschappij uit IJsland met ervaring in retail). Armin Devender is CEO. www.inno.be