Voetbalbond annuleert fandorp in Vilvoorde

Een week voor de eerste match van de Rode Duivels op het WK heeft de Belgische voetbalbond beslist om het fandorp in Vilvoorde niet te bouwen. De KBVB zal alle fans die de voorbije weken tickets kochten, terugbetalen. Zij ontvangen hierover snel meer informatie.

“Omdat het voor de meeste fans niet mogelijk was om naar Qatar te gaan, wilden we het WK naar de fans brengen. We hebben echter veel minder tickets verkocht dan verhoopt en moeten vaststellen dat er minder animo dan andere jaren is om het WK op grote schermen te volgen. Het is daarom met spijt in het hart dat we de stekker moeten trekken uit de organisatie van ons fan village.” ​
Manu Leroy, Directeur Marketing en Communicatie van de KBVB 

De KBVB zal het WK natuurlijk wel op de voet volgen en heeft net als voor het EK in 2021 eigen reporters die de Rode Duivels ‘behind the scenes’ volgen. De fans krijgen dagelijks nieuwe reportages voorgeschoteld via de RBFA app. ​ ​ ​ ​ 

“Onze 3 eigen reporters zullen vanuit Qatar de dagelijkse activiteiten van onze Rode Duivels verslaan: aan de ontbijttafel, op de massagetafel, vanop de training,… De fans krijgen zo een inkijk in het leven van onze Duivels op het WK. Daarnaast zal onze scan and collect actie blijven lopen en kunnen de jonge fans zich amuseren in onze #DEVILTIME wereld in Roblox.” ​
Manu Leroy, Directeur Marketing en Communicatie van de KBVB

 

Over Bepublic

Bepublic is onderdeel van PR- en strategisch communicatiebureau Bepublic Group dat organisaties uit België al meer dan 10 jaar begeleidt bij hun communicatie. Journalistieke PR is ons DNA. Onze ervaren consultants helpen bedrijven en organisaties om nieuwsverhalen helder te vertellen. 

Bepublic maakt samen met Bereal, Befirm en Beready deel uit van Bepublic Group. Ontdek alles over het PR- en strategisch communicatiebureau op https://bepublicgroup.be